Saņemot maksājumus no Somijas bankām, mēs nesaņemam maksātāja IBAN numuru. Tā ir Somijas tirgus īpatnība.
Tāpēc tiek izmantots process, kurā pircejam tiek nosūtīts e-pasts ar lūgumu iesniegt konta numuru paytrail.com sistēmā.
Tāpēc – ja jūs vēlaties veikt naudas atgriešanu Somijas bankas saites maksājumam, izmantojot OmnivaCheckOut, jums tiks prasīts norādīt pircēja e-pasta adresi.
Pircējs saņems automātisku e-pastu no paytrail.com, e-pastā ir saite uz veidlapu, kas pircējam jāaizpilda.
Viņam jānorāda IBAN numurs, uz kuru nauda jāpārskaita.
Kad tas ir izdarīts, nauda tiek automātiski pārskaitīta uz norādīto kontu, un naudas atgriešana ir veikta.
Ja klients 30 dienu laikā neaizpilda veidlapu, naudas atgriešana “neizdodas” automātiski.
Naudas atgriešanas summa ir rezervēta Tirgotāja kontā OmnivaCheckOut, brīdī, kad ir izveidota naudas atgriešana.
Ja klients neiesniedz savu IBAN 30 dienu laikā un naudas atgriešana neizdodas, rezervētā summa pāriet uz klienta kontu.
Kad naudas atgriešana tiek veiksmīgi iestatīta kā APMAKSĀTS, tad tiek izveidots attiecīgais grāmatvedības ieraksts un rezervētā summa pazūd.